Opublikowany w Robótki ręczne, szydełko, Włóczka

Gra – raz dwa, kółko krzyżyk w wersji podróżnej

Ostatnio w poszukiwaniu inspiracji szydełkowych natrafiłam na przepis wyszydełkowania przenośnej i poręcznej planszy do gry w kółko i krzyżyk z włóczki, przydatnej zarówno w podróży, gdy pod ręką nie ma długopisu i kartki, jak i dla dzieci, które nie umieją jeszcze pisać.

kółko i krzyżyk, gra na podróż

Zachwyciła mnie prostota wykonania i jej użyteczność. Wykonaną słupkami i półsłupkami planszę znalazłam na portalu kura domowa. Zmieniłam nieco zapięcie i kolorystykę, pionki zawijam w środku.

gra planszowa kółko i krzyżyk

Super fajna plansza – jedyny minus to to, że powstaje dużo dłużej niż na papierze, ale za to jest super trwała i wielokrotnego użytku! Moja mała córeczka nie jest w stanie jej podrzeć i dzisiaj nawet próbowała układać elementy na planszy swoimi 10-ciomiesięcznymi paluszkami 🙂

Docelowo planuję zrobić plansze w najróżniejszych kolorach 🙂 i być może w konstelacji 5×5 – wtedy gra jest ciekawsza.

A kiedyś może przyjdzie czas na zwijane warcaby…?

Skomentuj

