Opublikowany w Naszyjniki

Ręcznie robione – naszyjniki z pereł

Być może jest to coś unikatowego i dlatego zdecydowałam się wrzucić Perły na bloga 🙂

Otóż mój Mąż zachęcony moją reakcją, gdy otrzymałam od niego sznur pereł jeszcze przed ślubem, zdecydował się zrobić ich jeszcze kilka, tak dla radości innych Kobiet. Stąd poniżej prezentuję wszystkie Jego prace. Perły przyjechały z nami znad Oceanu Indyjskiego i czekają na kobiece szyje, które się nimi zaopiekują 🙂

Mi osobiście najbardziej podobają się czarne, opalizujące perły, być może dlatego że tak rzadko spotykane 🙂 Dlatego ochrzciłam je „Zmysłowymi”

Do Pereł oczywiście zakupiliśmy kolczyki – w kolorze ecru i białe.

Wiecie po czym poznać że Perły są prawdziwe? Wystarczy przesunąć Perłę nad zapaloną zapałką – jeśli tylko się osmoli – jest prawdziwa, jeśli jest z plastyku, stopi się. Sposób podał nam sprzedawca Pereł w Indiach.

Radzę nie eksperymentować z Perłami, które lubicie i nie macie pewności, czy jesteście gotowe je „uszkodzić”.

Perły – zmysłowe piękno dla każdej Kobiety 

Rodzaj Pereł słodkowodne

Średnica Pereł 5mm; 7-8 mm

Kolor Pereł biały orient, ecru, czarne

Długość sznura 39 – 40 cm ze srebrnym zapięciem

Białe Perły

Duże Perły Białe - 3 cyrkonie

Perły Białe z 3 cyrkoniami

Perły Ecru

Perły Ecru z 4 cyrkoniami

Czarne Perły z 7 błękitnymi cyrkoniami

kolczyki białe        kolczyki ecru

Skomentuj

